onsdag 7. oktober 2009

Otra vez a la selva!!

Jiiiippi:) Idag kjøpte jeg billetter til Iquitos! Jiha!! På søndag reiser jeg og blir der i hele 15 dager, fantastico sier jeg bare!! Det har ikke vært planen at jeg skulle reise noe særlig i løpet av praksisperioden (ja, for det er jo faktisk derfor jeg er her:p). Planen var å være i Lima og bli godt kjent med deres arbeid her. Men så fant jeg ut at det er jo igrunn gøy å reise, og jeg elsker jo amazonasjungelen, så hvorfor ikke spørre om å ta et par uker i Iquitos og jobbe med educadoren der? Joda, og det var ingen problem. Alle heia på meg, og alle sa ja, så da var jo ikke det noe problem, igjen: fantastico:) Gleeeeder meg!!!:)

Finnes det noe vakrere på denne jord??
Gotta love it<3>

3 kommentarer:

Per Oddvin Stornes sa...

Heia Stine!!
Så bra:)
No e kaffi'n kokte og ej e sann passe klar for en dag på lesesalen..

Kay Amund sa...

Ej e sikker på at du fær en kjempe fin tur t Jungelen og til Iquitos :)
Blir spennnede å høre om kordan arbeidet e der ette kvart!

Klems

Marte sa...

Hipp hurraaa!! :) Grattis søta! God tur!
Heldiggrisen! Nøff nøff.
Klem fra Marteee:)