tirsdag 29. september 2009

La enfermita

En del uinteressante blogginnlegg her for tida, I know, og beklager for det. Dette er enda et slikt et. Igjen har Stine blitt syk, andre gangen på en uke. Hva skjer med det da?? Jeg som aldri er syk liksom...baah! Det er så utrolig kjedelig å være syk egentlig. I hektiske perioder har jeg avogtil ønsket å bli syk, for å få en liten pause liksom. Men nå når jeg er syk, så har jeg funnet ut at det egentlig bare er skikkelig kjedelig.... Jeg har blitt forkjøla og mistet stemma, det er ihvertfall kjipt, for en snakkesalig jente som meg:p Haha...menmen, jeg overlever nok! Måtte bare syte litt i offentlighet for å syns litt synd på meg selv;)

Jeg runder av med et sitat fra min kjære bror når vi diskuterte litt om jeg snakker mye eller ikke. Funny bror jeg har:p

"Jau, no skal du høre kjære søster.... av og til en sjelden gang når humøret ditt er på topp og gjerne litt til, kan det av og til virke som mine(og andres) ører kan lide litt av og til :-) meeen vi er glad i deg for det ;-) "

-sitat Nils Johan Sæther

4 kommentarer:

Kay Amund sa...

E kjedlig å ver sjuk, so ej håpe virkelig du blir fort frisk:)

et morosamt sitat frå din bror dette ;)

Per Oddvin Stornes sa...

God bedring!

Marte sa...

Haha:) Staaaaaaaaakaars Stine-mooor!!!! Bli frisk igjen!!:) Tenke på d å sende mange bli frisk ting din vei.. :) D kan jo være lov å prøve:P

Håpe du har d bra bortsett fra sykinga..

Stooor klem!

Nils-Ove Støbakk sa...

Du må huske å drikke Cola, he ej sagt! hehe :)

God bedring, ta vare på dej sjøl og stemma di ;)