onsdag 23. september 2009

Auu!

Idag har jeg og Flor vært rundt omkring i området der jeg jobber for å snakke med foreldrene til barna våre. Det var hyggelig å møte de, og så hva slags relasjon de har til Flor, og jeg må si jeg er imponert over hvor god kontakt hun har fått med de, det er lett å se at de respekterer henne. Og det er godt å se at noen av foreldrene virkelig bryr seg om barna og vil dem godt. Dessverre gjelder ikke det alle... Vi var rundt på skolene til barna også, det var veldig interessant. Og det var så morro å møte barna der og snakke med de i en annen setting:) Fikk ogå møte mange av barna som ikke kommer så regelmessig lenger. Men håper de kommer til å komme oftere framover:)

Men dagen endte ikke like bra som den begynte...De fleste av foreldrene til barna jobber på markedet og rundt omkring der og selger diverse, mat, godteri, sandwich etc. Mange av de spanderte/inviterte/tilbydde (hva heter det egentlig på norsk???) oss forskjellige ting. En av de ga meg et glass med quinoa, noe varmt drikkende greier. Jeg syns ikke det er så veldig godt, men man må jo nesten drikke det når de er så hyggelige å spandere! Det gikk ned, men magen min likte det ikke så veldig godt tydeligvis...så etter en time måtte jeg kaste inn håndkleet og finne veien hjem. Så resten av dagen har jeg bare sovetsovetsovet og sovet litt til. Føler meg bittelitt bedre, men kjennes ut som noen har stått og trampa på magen min og jeg har hatt skikkelig magekrampe...jaiks! Og jeg som akkurat tenkte på det idag at jeg ikke har blitt noe dårlig av maten, og at jeg er glad for at magen min tåler såpass som den gjør... haha, tyypisk! Así es la vida...

5 kommentarer:

Kay Amund sa...

Kan tenke mej d vå spennede å bli md å møte ungane i lag md foreldra !

Håpe magen din e enda bedre idag da!
Kjedlig greier, men e vel slikt so skjer av og til når en e ute å reise!

Stoor klem frå mej :)

Nils-Ove Støbakk sa...

Quinoa skal ej huske å aldri smake...hehe :)

God bedring, drikk ei flaske Cola eller ti so bli du kanskje litt bedre ;)

Eivind Myhr sa...

Huffda! Ikkje artig når magen slår sæ vrang. Håpe du e bedre i dag. Æ har jobba tre daga no, og begynt å bli litt vant te å stå opp alt for tidlig. Har forresten trua på cola-tipset te Nils-Ove.

Klem!

Stine sa...

blitt vant til å stå opp altfor tidlig?? Hmm, går d an??
ej blei heime idag m, sånn for sikkerthets skyld, og ej he gjort naada:p haha..sløve-stine!

og cola-tipset tru ej e bra ja, drakk 1,5 liter cola igår:D hehe..litt bedre idag, men må vel begynne matinntaket snart for å få opp energinivået!

takk for kommentara!
låv ju boys<3

Per Oddvin Stornes sa...

Håpe cola'n fiksa biffen la me me litt mat og at du e bedre!

Spennende å møte ungane i litt andre forhold enn på senteret da! Og møte familien og sjå litt av kvardagen deira e!

Ej nyyte daga heime på Vigra:D Herligt!