lørdag 11. juli 2009

Lima<3

Ville bare si at jeg har kommet meg trygt frem til Lima:) Etter en laaang, litt kjedelig reise. En ganske heftig reise maa jeg si. Ble 2 doegn uten saa altfor mye soevn, saa tok igjen litt inatt og sov 12 timer;)

D er utrolig herlig aa vaere tilbake!!!!!!!!!! Jeg har venta saa lenge paa dette, og naa er jeg her:) Rart aa vaere her uten Silje, siden vi var sammen hele tiden sist jeg var her, men om noen dager kommer hun tilbake til Lima ogsaa, saa d blir digg!!:) Jeg bor paa pension yolanda hos señor erwin, saa kosli aa vaere der igjen, og komme tilbake til en kjent plass:)

Lima er igrunn samme som den var sist gang..men jeg hadde glemt den loco trafikken her, og at man maa gaa med livet som innsats. Jeg er rett og slett ute av trening, og har visst vent meg til d at man kan gaa trygt over gata naar d er groenn mann. Men d skal jeg slutte med!

Ikveld skal jeg ut med christina, erick og dino, yeeeah, gleder meg massemasse:) Blir godt aa se de igjen! Og ikveld kommer tante, onkel, vero og hilde, jippi:)

Mer update kommer etterhvert!

Abrazos de Lima <3

4 kommentarer:

Kay Amund sa...

:)
Ka kjekt å høre at du he komt tryggt fram å tatt igjen litt søvn!
Gle mej til mer updates!
Håpe du hadde en fin kveld at md gjengen!

Kos dej masse på tur :)
Du vå so klart savna på grillfest idag!
Klem frå mej :)

Marte sa...

Hurra! :) Så kjekt for d! Hils masse til alle mann ;)

Tenke masse på d søta! Veldig gla i d!

Stor klems!

Per Oddvin Stornes sa...

Kan tenke mej det va kjekt og rart å vere tilbake! Bra at turen jekk fint:)

Mamma fann Sumpen frå då ej va blitt intervjua av ei venninde ta næ Ragnhild her en dag, og ej hadde nenvt Peru i plassa ej hadde mest løst å reise.

Gler mej til updates og bilde:)
Klemma!

Eivind Myhr sa...

Håpe du har det supert der borte! Ser frem te å høre meir fra kossn de går. Sjøl har æ prata med Johnson i dag på telefon. Gler mæ te å treffe han om noen få uke. Han har begynt å studere datamaskinkunnskap eller nokka sånt, og finansiere studian med kosmetikk-kiosken han har starta i Namatala-slummen. De står de respekt av!

Ha det fint!

Klem!