tirsdag 28. april 2009

Vååår

En ny uke, med mer oppgaveskriving...
Mandag 4.mai skal jeg levere mappa mi, med 3 oppgaver og et refleksjonsnotat hvor jeg har reflektert over hva jeg har lært i år, hva har jeg egentlig lært??? Hihi, igrunn ganske mye kjenner jeg, så d skal nok gå bra:) Men uansett, målet mitt er å bli ferdig før torsdag, eller torsdag da...Pappa og Sonia kommer på besøk torsdag, så hadde vært deilig å bli ferdig til d så kunne jeg tatt fri i helga og lade opp til eksamenslesing;) Vi får se hva disse dagene kan bringe...

Ellers har jeg jobba litt på tunet, igår og fredag, d har vært greit, spilt litt (mye)"fotball" og sånn:) I helga var tante Sissel på besøk, så på lørdagen var vi på markedsdag i bogstadveien, sammen med resten av Oslos befolkning tror jeg. Virka vertfall sånn, for d var ca umulig å gå...men d var koselig, godt å se hvordan byen våkner til liv når sola titter frem, fuglene kvitrer og det grønne på trærne kommer frem!:) Vi spiste lunsj ute på kafe og d var heelt herlig:)

Har tenkt litt på d...her i Norge er d akkurat som om at vi går i hi eller en slags dvale på vinteren, også når våren begynner å komme så titter alle utav hiet sitt og da er d virkelig om å gjøre å være mest mulig ute, for selv om d fortsatt er litt kaldt så sitter folk på uterestaurant med fleecepledd og varmelamper og lader opp til sommeren som snart står for døra! Herlig!!:) For min del så savner jeg fjell, sjøen og skogsstier å gå på...er ikke helt d samme med asfalt og et lite glimt av oslofjorden fra stuevinduet...

Men om ca 1mnd er d sommerferie og da bærer d hjemover og til den sunnmørske natur:) Forresten så skal jeg til Peru i sommer ja, også skal jeg opp igjen hit til undervisninga jeg må ha på høsten, ca 2 uker, også skal jeg reise ned igjen til Peru for å ha praksis...huff, høres forferdelig ut, miljøbevisst jeg liksom?? Men sånn måtte d bare bli når jeg ikke fikk fri fra skolen, dumme HiO...Men d går bra uansett, fordi d er så mange bra ting med d også: jeg får henge litt med Ragnhild her i Oslo igjen før jeg drar, og jeg får se babyen til Merete før jeg reiser, jippi:)

Denne uka skal de godkjenne praksisplassen min og den siste confirmation å sånn, så jeg håååper virkelig at alt går i orden nå!!!:) Og at de godkjenner den da..

Ønsker folk en bra uke!!

Peace out

7 kommentarer:

Kay Amund sa...

Blir spennede å endelig få bekrefta alt, so satse på det gjenge i orden:)

Ej e sikker på at du klare å bli ferdig med mappa til Torsdag:)

Flott jobba:)
Klems

Eivind Myhr sa...

De e vår her i byen og! Herlig! Nesten sommer. Syns nesten at når du først skal hjem igjen en tur te skolestart, så kan du bli te etter 12. september. Det kan da ikkje være så masse å be om :)

Men håpe no uansett at du får en bra sommer i Peru, sånn at du glede dæ stort te å reise tebake dit igjen i august/september.

I dag har æ vært skikkelig produktiv i cirka to tima. Også har det vært heller dårlig etterpå. tror æ må ta litt tak i mæ sjøl, og fortelle mæ at skal æ være student, så må æ gjøre en innsats. Og æ har jo tenkt å være student i noen uke te...

Ellers så syns æ du skal invitere han kay med på is en dag, da veit æ at han bli veldig glad.

Klem

Marte sa...

Det var en fin liten oppdatering men hvor er bildene fra buzzznighta?? ?? ??

Lykkellykketil me oppgaveskriving!!:)
Superduperfillifjongete gla i d søta :)
Stor klemfr a

Ma rt e

Eivind Myhr sa...

E du litt småhyper i dag Marte? Eller ser det bare litt sånn ut?

Per Oddvin Stornes sa...

Titt titt! Det e kosli å titte innom bloggen din og stadig finne kortere og lengre koslige oppdateringa:D

Ej e sann ca klar for å bli ferdig med oppgåva, mappeeksamen og å få ta sommerferie!! Men håpe veldig at det ordna sej med praksisplassen for dej:)

Stine sa...

hihi, for en entusiasme marteee!! men sant, bilde frå buzznighten mangla, så d ska bli neste pri, aaaj pråmiiize lissåm!

eivind: visste du at du e student? ja, d stemme faktisk..og studenta dei leeese, og skrive oppgåve å sånt! Visste du d? Åja, så bra da! Ej veit at du klare d veit du!!:)

hjalp d?:)

Anonym sa...

Joda, fint å høre at du har trua på mæ... skal nok få tatt i et tak når panikken kommer...